PPRuNe Forums - View Single Post - Pilot Flyskole - jobb etter endt utdannelse.
Old 9th Jun 2017, 12:45
  #11 (permalink)  
BluSdUp
 
Join Date: Feb 2013
Location: 60 north
Age: 59
Posts: 17
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Hei alle vordande Pilotar.
Eg vil ikkje anbefala nokon å verta trafikkflygar. Men om ein må, fordi ein ikkje kan få det ut av hovudet ,så er det ein del ellementære ting ein kan gjer.

1 Ta ein medical på Blindern og ein prat med sjefen der.
2 Søk i forsvaret, betalt utdanning. Om du ikkje trur du kan fyka F16 har du allerede vist at du ikkje hører til her. ( Det faktum at du ikkje er brukbar som jagar pilot er irrelevant. )
3 Ta privat lappen medan du sparar pengar , få jobb hos Aviator som stuar eller anna flyplass jobb.
4 Vurder Canada, med mulighet til Work Permit ( Det gjorde eg i 1988, strerkt å anbefala.) ALDRIG betal alle pengane på ein gong. Eg har hørt nokre historiar om konkurs i USA i det siste.
5 Yrkespilotar betalar ikkje for Type Rateing og me hatar PayToFly.

Eg foreslår for ein kvar ung og lovande pilot: Få deg ei utdanning som gir deg jobb og mykje peng. Kos deg med privatlappen og kjøp ein Pits eller C185 på floats.

Denne bransjen er ødelagt av 9/11 og blåruss.
Eg har ganske god call på kva som skjer i bransjen. Sa nett Goodbay te eit par guttar som sa nei til Upgrade. .... Dei sku te Quatar. Ojsan!
Eg fekk gratis A320 utsjekk her om dagen, da va stas. I tre dagar,, so vart klokkå 10:30 11 september 2001. Neste krisen er rett rundt hjørnet.

Eg har snakka med 100 vis av styrmen dei siste åra og snittet på deira skule var ca 40% . Altså, etter 2 til 3 år hadde berre 40% av dei som fekk ATPL(Frozen) jobb.
No er det ca 60%.

Konklusjonen er at det er alt for økonomisk risikofylt berre i forhold til å få job.
No har eg ikkje brydd meg med å nevna kor mange ubruklige europearar med pappas pengar som har på merklig vis kvalifisert seg til å stilla i uniform.
Nuvel.

Men, om dåke absolut må prøva å gjer betre landingar enn meg, så gi gass.
Da e ein heilt fantastisk jobb.
Gone Fishing
Cpt B
BluSdUp is offline