PPRuNe Forums - View Single Post - Norwegian HEL-base , Estonian-contract
View Single Post
Old 5th Apr 2011, 15:15
  #34 (permalink)  
120.450
 
Join Date: Mar 2011
Location: Scandinavia
Posts: 4
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Fant dette på DN.no:


Dette svaret av bjorn kjos til personalen

Det er utrolig trist å lese Dagens Næringsliv i dag og å se at noen anonyme internt forsøker å ødelegge det vi prøver å bygge opp. Kanskje enda tristere når det fremstår som et samlet pilotkorps som står bak, piloter jeg føler jeg har ett veldig nært forhold til. Det er en hensikt vi har med dette vi gjør i Finland, å ta vare på og sikre de arbeidsplassene vi har. Slik jeg har fortalt er ikke disse sikre i den situasjonen vi i dag befinner oss i.



Uten at vi greier å bygge ett sterkere og større Norwegian, vil selskapet på sikt bli for lite til å greie seg i den turbulensen vi ser komme. Vi har ganske enkelt ikke stor nok kritisk masse til å nå de kostnivåene vi må ha for å forbli en sunn selvstendig aktør i fremtiden. I beste fall vil resultatet da bli en nedskalering for å gi plass til nye fremtidige aktører med bedre konkurranse evne, og da har nedturen virkelig startet.



Det er virkelig utrolig trist å se at noen heller finner glede i å prøve å rive ned det vi gjør for å prøve å styrke arbeidsplassene våre. Slike utspill kan ikke ha andre formål enn å forsøke skade Norwegian. Ellers kunne man latt frustrasjonen sin få utløp på intranettet vårt, Red Nose. Selv ikke mot en konkurrent ville jeg tillatt slike utspill som det vi har sett i Dagens Næringsliv i dag. Enda mer sårende er det da å få det fra egne, når hensikten virkelig er å beskytte egne arbeidsplasser. Så kanskje er tiden inne for å si at nok er nok Bjørn, alt har sin tid.



Bjørn
120.450 is offline