PPRuNe Forums - View Single Post - "Lukkning" av trådarna på Nordic
View Single Post
Old 23rd Aug 2002, 14:41
  #8 (permalink)  
Fwd Wonder Cerebrum
 
Join Date: Sep 2001
Location: Europe
Posts: 54
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Thumbs up

Hardball: Selvfølgelig er det synd at noen velger å hoppe av, men husk at dette er et forum som vi selv har valgt å være med på, alt er tilrettelagt fixet og betalt av enellerannen ettellerannet sted ved et tastatur og noe annet utstyr, som sikkert har kjempepeiling innenfor internett, pc'er osv, i tillegg til å være flyentusiast. Jeg tror et fåtall, eller ingen av oss hadde klart eller giddet å få til noe tilsvarende. Thanx Danny. Og jeg mener det. Synes forumet er artig å surfe innom når jeg har tid. Og det gjør visst ganske mange andre oxo (53000 nicks og 13 mill hits i måneden, eller deromkring, husker ikke helt...) Har selv erfart at tempen til tider kan være høy på nordic forum, tok meg like lite nær av det som andre tar seg nær av mine posts. Tross alt er vi anonyme, selv om flymiljøet er lite her på berget, og man aner vel iblant hvem som har hvilke nics, uten at det burde bety en dritt. Dersom man tar ting personlig eller går til personangrep på andre brukere, bør man kanskje finne seg et forum med en litt annen stil, fex scandoplainspotters.no eller noe i den dur. Dette ble ikke så veldig aviation related, lover å prøve å bidra mer i riktig retning heretter, med fex FL350, heading, speed osv innimellom om det behøves Cheer up!
Fwd Wonder Cerebrum is offline