PPRuNe Forums - View Single Post - Får ikke fly med Ryan Air
View Single Post
Old 10th Sep 2010, 12:45
  #15 (permalink)  
Guttn
 
Join Date: Aug 2007
Location: @ some hotel far away from everything
Posts: 734
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
NF tilbyr alle piloter medlemskap som direkte medlemmer, altså er det ikke nødvendig å gå gjennom sitt selskaps respektive forening om de velger å stå utenfor. Så her kan man, som person, få både i pose og sekk!
Crossunder vet nok godt hva NF står for, og hvordan systemet fungerer. Tipper du også er direktemedlem .

Init, det er fint du er fornøyd med din forening. At du har ingenting å klage på er kanskje en ørliten overdrivelse, men at du kan føle deg fornøyd hvis din forening ivaretar dine interesser er helt ok. Og det helt uten at jeg vet hva dine interesser er.

Nå har jeg hørt, and correct me if I`m mistaken, at DY leier inn piloter slik at deres egne skal kunne ta lovpålagt ferie. Stemmer dette? Er det såpass lite kalkulert bemanning? I så tilfelle virker det som om det er lite kontakt mellom besetningskontor, forening og ledelse.

Men tilbake til tråden Bra at Parat lager litt styr i media rundt dette. Det velter nok ikke et korthus, men det er en begynnelse slik at kanskje de reisende begynner å tenke seg litt om hvorfor noen (FR) kan tilby priser under bussbillett priser mens andre legger lista noe høyere. NF er ok også enig i dette skulle jeg tro. Gleder meg til en kamp mot sosial dumping begynner
Guttn is offline