PPRuNe Forums - View Single Post - FI, fallskjerm, brannvakt, glidertowing, eventflyging, etc
Old 21st Jun 2010, 16:28
  #1 (permalink)  
emilmsveen
 
Join Date: Jun 2008
Location: Norway
Age: 39
Posts: 14
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
FI, fallskjerm, brannvakt, glidertowing, eventflyging, etc

Hei hei alle sammen.

Er hjemkommet fra det store utland og konverterer nå mine sertifikater til en mer europavennlig standard. Men, som enkelte med meg, har jeg ikke mye TT å skryte av så regner med å "fly for food" så snart tilsynet finner meg fit for slik aktivitet. Lurer derfor på hvordan det står til her hjemme angående "første jobben". Det har jo så smått begynte å røre seg igjen i arbeidsmarkedet, så jeg håper jo dere som allerde har drevet med overnevnte aktiviteter en stund snart får et hyggelig brev fra vår kjære Kjos, eller andre som han

Penger er desverre et lite problem, har nok ikke kontodekning for halvt tusen blocktimer, typeratings, linetraining etc. Men hey, tror de fleste nok koser seg mer bak spakene på en Caravan eller lignende, uten å måtte betale for timene selv :P

Så noen her som kan komme med noen innspill til hvordan det står til i her hjemme, ute i europa (evnt resten av verden) angående jobber for oss lowtimers?

Beste hilsen

(PS: også postet på pilotforum)
emilmsveen is offline