PPRuNe Forums - View Single Post - Kjøpe timer
Thread: Kjøpe timer
View Single Post
Old 11th March 2009 | 09:46
  #17 (permalink)  
tigermagicjohn

From: London
For USA maa man forst validere sertifkatet sitt, gjore et kurs hos en flyskole, ca $2000. + utgifter aa bo/reise osv. Legg den totalen til timeprisen, og USA med en meget daarlig veksle kurs virker ikke saa forlokkende.
Valideringen tok meg 1 maaned, men den kan ta opp til 90 dager.
Fra forste posten saa var det 900 kr timer for piston som var sokt, hvem faar jobb idag med SE piston tid?
Jeg skal ikke starte en krangel, men virker som kanksje lovet mulighet for jobb dersom du faar mange flere timer, men...... Har du underskrevet kontrakt i haand? Fordi det er lett aa love ting, men den dagen du kommer med + X antall piston SE timer, som de fortalte deg, saa kan det vaere at de plutselig ikke kikker etter noen akkurat da.
Jeg har blitt lovet mange kontrakter i anne business, og hadde alle slaatt til saa ville jeg vaert millioner idag og bodd i Las Vegas! Men uten underskrevet kontrakt i haanden saa ikke tro eller stol paa noen, hvorfor jeg sier dette?
Fordi du bor vaere forsiktig med pengene, og bruke dem paa flyging du virkelig trenger, og ikke bare fly hull i lufta for aa samle opp timer som ikke gir deg noen verdi av hva du trenger, og mest sannsynlig ikke direkte kommer til aa gi deg en jobb uansett. Eller kanskje jeg tar feil, har du underskrevet kontrakt?
tigermagicjohn is offline  
Reply