PPRuNe Forums - View Single Post - fair behandling af billund lufthavn???
View Single Post
Old 10th January 2002 | 21:13
  #14 (permalink)  
birdsong

From: ryanland
Hi temp : du må da undskylde hvis du føler det under lavmålet men det var jo netop en situation som SAS kunne bringe sig selv i uden efektivisering. Ja ! SAS piloterne blev hentet i Buick limo fra Vejle til billund sidst de fløj ud af Billund og det har vist været helt anmindeligt rundt omkring. For flere år siden fik jeg samme historie af en taxachaufør i Gøteborg der klagede over at SAS kun ville køre limo. Jeg ved at piloterne har gået ind på flere løsnings modeller men hvad med resten ??? det er jeres fagforeninger der slidder jeres firma op. Hvorfor skal en SAS kuffertslæber have + 26000 om måneden hvorfår skal overseas cabinebesætninger flyve 3se 2no 2dk. dette i sig selv må koste skjorten for firmaet. Husk også at hvis i skal flyve over de 10,5 time skal i have 2 dage fri på hver side........penge ud af kassen. I MA kan man flyve LPA om lørdagen Og TFS om søndagen. Det er kun BL.5-17 der sætter begrænsningen. I dag læste jeg i børsen at SAS kommer ud med et tab på 1 Mlliard på driften. Ikke imponerende
birdsong is offline