TCAS,
Jeg vil tillade mig at formode at du flyver for SAS, og med dit tilnavn oveikoebet paa Q400. Hvis jeg pissede paa din sukkermad saa vil jeg da gerne undskylde med det vuns. Har ikke selv floejet i elevator prop'en, blot hoeret at den ikke altid virker helt som forventet.
Det er helt fint med mig at SAS soeger nye markeder og goer hvad de kan for at faa butikken til at virke. Rent faktisk er jeg hamrende kold i bagdelen om dette eller hint selskab beflyver BLL.
Jeg kan udemaerket se fordelene for SAS hvad angaar long-haul pax; floej selv med 340'en fornylig, det ER et verdensklasse produkt SAS leverer. Jeg kan derfor ogsaa sige at for nogle jyder vil det faktisk vaere en fordel med SAS paa BLL. Dog vil det givetvis medfoere at DM lukker et antal ruter, men det betyder jo ikke at lufthavnen mister pax, "kun" ruter og de indtaegter det giver.
Men hold lige hesten et oejeblik, for saavidt jeg ved optjener man SAS Eurobonus paa Maersk ruter. Endvidere, og ret mig naar jeg tager fejl, flyver DM en del ruter ud af CPH som SAS af den ene eller anden grund ikke selv kan/vil flyve. Saa paa en maade er de jo "i seng" sammen. Men det er maaske ved at vaere en saga blot ?
[ 10 January 2002: Message edited by: Flip Flop Flyer ]</p>