PPRuNe Forums - View Single Post - Lufttransport Januar Intervju
View Single Post
Old 11th June 2008 | 10:42
  #51 (permalink)  
falconetti

From: Tellus
Nei,Nei.
Sier ikke på noen måte at årsaken til ikke å ha fått tilbud var at svarene ble oppriktig! Nei, det er som vi har funnet ut for mange år siden ,en sammensatt årsak.
I avslaget sto det at de brukte et poeng system. Der den enkelte av intervjuerne noterte på et scorecard mens vi pratet. En viss poengsum skulle sikkert oppnås?!
Ja den Vsop var litt stilig!--Han som spurte om masse Vspeeds trakk ikke en mine når han slang av seg VSOP. Jeg måtte tenke litt og sa at det eneste jeg forbinder med VSOP er gognac. Han bare så på meg uten å si noe, hvorved jeg sier: Hva er det da?..Han bare trekker på skulderne og smiler: det er vel det, sa'n. Og vi lo alle sammen.
De skal ha masse andre typer stillinger besatt også om dagen. En viss utvikling der oppe?? Bl.a adm.dir. Han traff jeg i døra(den avtroppende) på vei ut.
Som du nevner Guttn, det er flere muligheter. Og for de av dere som ikke r for etablert...søk Tyrolean og prøv dere på tester som er ganske morsomme, pluss veldig flott i Insbruck.......Og du kan tillogmed prøve to ganger. Men det lønner seg sikkert å sende en mail til psyko for å finne ut om du er langt fra profil eller ikke, før ny tur bestilles. Men prøv, det er god trening, og det er flere norske der nede nå etterhvert.
falconetti is offline  
Reply