PPRuNe Forums - View Single Post - utdanningstips?
Thread: utdanningstips?
View Single Post
Old 9th Dec 2004, 03:51
  #35 (permalink)  
MD900 Explorer

Crazy Scandihooligan
 
Join Date: Nov 2003
Location: Damn, some mountain goat is nibbling my ear ;-)
Age: 52
Posts: 482
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Utdanningstips

Ingridel

Jeg ser du staar paa her. Du har en del ting a tygge paa naar det gjelder valg av skole og utdannings system, dvs. JAA, FAA eller ICAO. Bra aa se saa godt en respons til deg, jeg er helt overasket.

Cross Under

Jeg kan nok skrive dette med godt samvittighet. Jeg er naa faktisk i New Zealand, og etter 26 timer i en av de der 747-400 saa har jeg nok hatt mer av film, mat og bier for en maaned Le maa jeg ogsaa, fordi det var egentlig ganske behagelig aa fly i en slik svaer fly, bedre ihvertfall til en Dash8!!

Haelikopeter bransjen er ikke saa daarlig for tiden, som du ser. jeg har nok en hel maaned her nede i solen, men det blir ikke saa mye bevegelse med de stor gutta, siden alle de store kontraktene har vaert signert og satt opp for noen aar fremover. dvs. S-92 og Statoil.

Innen de smaa selakapene blir det litt uro, naar det ikke er saa mye bevegelse paa toppen, saa tar pilotene seg en tur vest, enten aa bygge billige timer eller konverterer og jobber i bushen. Det finnes bra med jobb over atlanterhavet nett naa.

Jeg bruker ogsaa Bose ANR, naar jeg ikke bruker hjelmen min, men samtidig har jeg en bedre og mer fleksibel stikke en dere gutta. Jeg slipper aa staa i koe opp i "circuiten", og kan lande hvor det passer meg, og naar det passer meg. Selv "dashen min" er ikke helt saa "flash" som din, faar nok ikke jeg epilepsi fra "the flashing lights from hell" heller. det er en stor fordel. Selv om det er en ganske stor vegg mellom oss RW og FW pilotene, saa er dere altid takknemmlig, naar det gjelder SAR og Luftambulanse, saa da rykker vi ut med glede.

Cloud Surfer

Gull korn, ekte Gull korn

MD
MD900 Explorer is offline