PPRuNe Forums - View Single Post - utdanningstips?
Thread: utdanningstips?
View Single Post
Old 5th Dec 2004, 18:58
  #19 (permalink)  
ingridel
 
Join Date: Nov 2004
Location: norway
Posts: 18
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Arrow near / no kopter

ShockStall:

Heisann. Du sier du synes near har et bra tilbud, men vet du noe om hvordan reptutation de har, er det lett å få jobb etter endt utdannelse der, tror du?



MD900 Explorer :

Nei, jeg er ikke så hypp på å fly kopter igrunn.Sikkert kult å fly kopter og sånn, bevares, men som du selv sier, det er jo masse bråk.. flapflapflapflap
- jaja, dash'ene er jo ikke akkurat lydløse de heller men..

Nei, jeg vil fly fly, ikke kopter. Men all respekt til dere som flyr kopter altså, dere er en viktig del av puslespillet dere også.

Crossunder:

tja.. Asia er vel kansje ikke så dumt..(?) Ser ut som at det er mye aktivitet der borte nå, ..
Og det er jo ikke kjedelig, da kan det vel gjerne dryppe litt på flyselskapene også.. Nei, jeg har igrunn tro på asia..

Men midt- østen er noe heelt annet, der tror jeg ikke jeg skal surre meg bort.. Det virker ikke som at de er helt gode noen i det distriktet der..

Hm hm, jeg skulle skikkelig gjerne ha visst hvordan man kom frem til det lille estimatet for fremtidlig pilot-etterspørsel. Konferansen baserte seg på tall fra forskjellige flyselskaper da eller? Det er helt klart en viktig del av bilde, når man skal investere bortimot en million i en utdannselse..

Men hva er en mikke-mus fms.. ? At det er mye mikk makk med den eller.. ? hehe,beklager jeg bare skjønte ikke det der..


Mvh
Ingrid
ingridel is offline