PPRuNe Forums - View Single Post - utdanningstips?
Thread: utdanningstips?
View Single Post
Old 5th Dec 2004, 15:23
  #14 (permalink)  
ingridel
 
Join Date: Nov 2004
Location: norway
Posts: 18
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Arrow utdanningstips

Crossunder:

- En liten ting jeg lurer på, hvordan kan man beregne seg frem til pilotetterspørselen? Er den basert på tall fra flyselskapene selv, eller hvordan ?Vet du helt sikkert at det kan være snakk om rundt 7000? Akkurat det hørtes jo veldig fint ut..
Tenker du primært på skandinavia da, eller er det europa? hører at det er dårlige tider i us iallefall..

Forresten når var det clemet og co skulle bestemme seg for NAC og universitetet i tromsø? Det kunne jo vært så greit å tatt en utdannelse der..
-og hva mener du med 7-7 ? (utenforstående..)

PAFB:

- enig, gutta her har vært skikkelig kule, og jeg har fått skikkelig god hjelp..!
Men hva i all verden er nå dette med tørkestativ og mikke mus fms ? Den tok jeg ikke...
Men at Ron Jeremy skal leve drømme tilværelsen synes jeg er MEGET betenkelig... jeg trodde ikke at dere gutter sleit med draget..
.. hehe..


Vmu:

Nå har jeg ikke lest den dagbladet artikkelen, så jeg har ikke blitt illusjonert der, Jeg tror det var over BOO en gang, satt fremme i cockpiten med noen wf piloter. Så nå har jeg selv lyst til å fly, helt enkelt. Dessuten tar jeg ikke noe sekretærstudium som det blir foreslått her, men studerer samfunnsøkonomi, så man burde vel strengt tatt ha fått meg seg såpass..
Advarselene er iallefall mottat, og som du sier kansje ses vi tilogmed der oppe.


TNX GUYS!

Mvh
Ingrid
ingridel is offline