PPRuNe Forums - View Single Post - utdanningstips?
Thread: utdanningstips?
View Single Post
Old 4th Dec 2004, 19:03
  #10 (permalink)  
PropsAreForBoats
 
Join Date: Apr 2001
Location: Scandinavia
Posts: 174
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Tjena Crossunder - har du begynt å feire vestlandsavtalen til WFF allerede? Vel den som ler sist ler ikke først....

Til ingridel: Synes du har fått gode og nyanserte råd, og det virker på meg som om du går inn i dette med øyne og ører åpne. Jeg har samme bakgrunn som Vmu, men er ikke riktig like bittert angrende For selv om vi har levd med trussel om oppsigelse hengende over hodet i 3 år (and counting), flyr tørkestativ med mikke mus-fms og klatreevne i klasse med NAS-aksjen på sjette året, og studielånet fortsatt er større enn årsinntekten, så må jeg innrømme at jeg ikke vil bytte med så veldig mange. Det måtte i så fall være Ron Jeremy

Det finnes en del blant oss som trives med jobben selv om den ikke er utfordrende hele tiden (Vmu: Gjesper du under final approach 25 til KSU med 30kts fra nordvest?). Det finnes endel som synes det er helt greit, og det finnes endel som synes det er drepende kjedelig og blir bare fordi de ikke kan (tør) gjøre noe annet. Sånn er det vel i alle yrker? Tror ikke det er flere av de hos oss enn andre steder. Eneste haken er bare at vår "utdannelse" koster flesk med bacon på, så det er lurt å tenke seg om en ekstra gang før man pantsetter alt alle man kjenner eier. Som det virker som at du har skjønt.

Når det gjelder skoleanbefalinger, så vil jeg lytte til Crossunder, og Cloud Surfer, hvis han har noen innspill. Selv om disse gutta har bakgrunn fra "en av de større flyskolene i Norge", så klarer de å være noenlunde objektive.

Good luck!


PS: Crossunder: Hørte at Clemet sa "stick it up your bottom" om søknaden til NAC og UiN? Fare for kroken på døra, iflg Troms Folkeblad? Hørt noe?
PropsAreForBoats is offline