PPRuNe Forums - View Single Post - Air Mediterranee
View Single Post
Old 6th Mar 2012, 13:47
  #26 (permalink)  
on time all the time
 
Join Date: Jan 2008
Location: Hove
Posts: 135
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Et Air Med dans tout cela?
And what about Air Med.?

Bonjour
Hello

Je ne comprends pas les reactions violantes de KAG
I don't understand the violent reactions of KAG.

J'ai lu et relu la premiere question et n'y vois aucune critique. En revanche on a un delire verbal de KAG
I read the first question several times and can't see any critiscism. However we get a verbal delirium from KAG.

Depuis que KAG S'est empare de cette rubrique peu ou pas ne fait allusion a Air Med.
Since KAG has taken over this thread, nothing or next to nothing concerns Air Med.

La question me semble etre une vrai question sensible car le monde aerien est en pleine crise et mutation.
The question seemed to be genuine, sensible question . The air world is going through a deep crisis and transformation.

KAG accuse les anglo saxon d'arrogance ce qui peut est vrai. Mais que donne t-il en reponse...encore plus d'arrogance.
Anglo-saxon are accused to be arrogant which can be true. But what answer does he give back...one witheven more arrogance.

Je fais des vols sur la France et suis frappe par ce sentiment de superiorite des passagers francais. Tout est passe en revue et tout est critique.
I work on flights to France and I am always amused by the feeling of superiority french pax have. Everything is commented and criticised.

Les 2 nations ont pour defaut de croire et faire croire qu'elles sont de grandes nations....c'est le passe. Meme les EU reculent. Bonjour la chine et l'Inde.
The 2 nations make us believe they are important...that is the past. Even the USa are loosing ground...Welcome China and India.

Je suis les elections en France et suis etonne de voir que aucun des 2 principaux candidats ne parle l'anglais.
I follow the French elections and I am surprised that none of the 2 main candidates speak english.

Je ne demande pas que l'on aime la langue Anglaise mais si on veut communiquer dans le monde des affaires, l'Anglais est essentiel. Ne pas parler la langue est un gros handicap. l'ecole Francaise ne prepare pas ses futurs talents...2 ou 3 heures d'Anglais par semaine cela n'est pas suffisant.
I am not asking to like english language but if we want to communicate in the business world, English is essential. Not speaking English is a handicap. French schools don't prepare their future talents....2 or 3 hours of English per week is not sufficient.


les Hollandais n'ont pas de pb a parler l'Anglais et ils le parlent couramment.Cela ne veut pas dire qu'ils abandonnent leur prope langue mais ils ont l'outil pour parler au rest du monde...l'anglais.
Dutch have no pb speaking English and they speak it fluently. It does not make them abandon their own language but they have the tool to speak to the world...English.

Et si nous parlions de Air Med....
And what about Air Med...

Sont ils en train de creer un precedent?
Are they setting a precedent?

Je crois que c'etait le ton de la premiere question?
I think this was the meaning of the first question.

Y a t'il quelqu'un pour repondre a cette question?
Can anyone answer this question?
on time all the time is offline