PPRuNe Forums - View Single Post - Widerĝe opptak
Thread: Widerĝe opptak
View Single Post
Old 15th Mar 2011, 14:09
  #271 (permalink)  
BoeingDreamer
 
Join Date: Jul 2010
Location: London & Oslo
Age: 54
Posts: 238
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
De fleste etablerte SAS, Norwegian eller BA flygere, som jeg kjenner, er ikke veldig i touch med reality angaaende det aa faa seg jobb fra nybegynner stadiet lengre.
Ikke noe galt i det, men i oyeblikket man har sin forste ordentlige jobb, og faatt en del timer og ratings paa bok, saa er ikke deres hovedinteresse lengre hvordan skaffe seg forste jobb uten timer.

Kjenner flere flygere, med masse erfaring, men med svaert lite kunnskap om hvordan skaffe seg forste jobben sin.

Angaaende Asia, dersom du klarer aa skaffe deg arbeidstillatelse uten TR eller time erfaring, da er du mer trollmann enn de fleste her paa forumet!

Og jeg er enig, denne traaden har sklidd ut, get back on track her, fortsett heller med vaaset ditt paa den andre threaden du har mange innlegg med.

Og husk, there is no free lunch, mere naa enn noensinne i denne bransjen. Veldig faa selskap vil idag gi deg gratis TR.

Personlig saa hadde jeg lopt naken fra London til Hammerfest, dersom kunne faatt jobb hos Wideroe, fordi jeg forstaar fra alle som jobber der/har jobbet der, at man blir behandlet med respekt.
BoeingDreamer is offline