PPRuNe Forums - View Single Post - ATPL in Scandinavia
View Single Post
Old 3rd Mar 2011, 15:33
  #18 (permalink)  
cefey
 
Join Date: Feb 2011
Location: Europe
Posts: 291
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Beepo
Talene ang leger finner du i skatteregisteret. Mye spennande der. Og takk til VG og DB som gidder å grave der og vise det til oss.
Selvfølgelig er STARTLØNNA lavare enn TOPLØNN. Det sier jo seg selv. Og slik er det overalt. Lærar, offshore, lege, flygeleder, fabrikk, vaskejobba, servitør, kok? You name it!
Forskjellen er, det som blir top lønna til dei fleste, er snartlønn til flygara. Men for å gjere det bedre og enklare, se på GJENNOMSNITTS LØNN, som var i denne artikelen. Er det mange som har gjennomsnittslønn på 1.1 mill? Trur ikkje det, nei.

Hehe, ja, er nok utruleg lett teori, vis du går kun for å plugge spørsmåla. For min sin del, har eg faktisk planer om Å LÆRE stoffet, så eg står på testen med 90%+. Det er vel det som er poenget med heile utdannelse?
Trenger det jo vidare i kariere uansett, mange kjører interne eksamena på intervjuet. Og då kjem det fram, kven som kan faget, og ken så ikkje kan noe som helst.
Og det er jo "litt" kjekt å kunne faget, med tanke på sikkerheit Men for all del, det er opp til kvar enkelt. Skummelt for oss andre, men ingenting vi kan gjere med det.
Veit om folk med CPL som trur om eit flyplass i FL som ligger i class alfa airspace og som "heading eastbound, flying west" (ganske genial, ja!
SÅNN blir ein, når ein berre plugger svara... vel, kanskje ikkje alle blir sååå gale, meeeen, ikkje langt i frå

Albicilla
ej skriv ikkje søknada på dialekten, vis det er det du tenkjer på Men bruker den mer enn gjerne på forumet Kos deg med den
cefey is offline