PPRuNe Forums - View Single Post - ATPL in Scandinavia
View Single Post
Old 2nd March 2011 | 21:38
  #15 (permalink)  
cefey

From: Europe
Goldenbawls
Er ferdig med FAA CPL, skal bjynne på JAA ATPL og MCC te sommar.

Ja, kan hende du må flyge eit jet i Nigeria først. Men kva så?! Du kan reise ned te Nigeria eller Zimbabwe og flyge der i 2-3 år. Se på det som "arbeidspraksis"
Og etter det, så flytter du tilbake til Europa og flyge finn og shiny 737NG.
Anna vei, er å vere flyinstruktør i Asia i 2-3 år, for så å få seg jobb i Europa.

Men om du rekna litt på det... 2 år selve utdannelse + 3 år "praksis" i Nigeria.. Vi havner fortsatt godt stykke under tid på legeutdannelse.

Med "tøft" utdannelse, mener eg på at ein må stå på. Kan ikkje bjynne "nyte livet" i Miami eller San Francisco og ta utdannelse for gitt. Det er det første.
For det andre, så ja, ein må gjennom veldig my forskjelle, frå matte/fysikk, til meteorology og pugging ta lover.
Så er det JAA atpl. Dei fleste kursa strekker seg over 6 månad.
14 fag, 6 månad, "skule" frå 8 til 5.30, 5 dager i uken, utan ferie og ein må ha pass rate på minst 75%. Sei kva du vill, men det ER tøft.
Selvfølgelig det er fullt mulig å greie det. Men samanlikna du med andre utdannelser, så er det fleire hakk tøffare.

Ang lønn, kan du lese her.
- Dette tjener SAS-pilotene - Makro og politikk - E24
Eller søke på google.
SNITT for SAS er 1.1 mill. Tar eg ikkje feil, så er det kun ca 50 leger i heile landet som tjener over 1 mill.
Men eg kan veldig gjerne høre på kor ein tjener bedre enn piloter? siden det er "YGTBSM" så rekna eg med du kan nevne 10-20 yrker, med mye bedre snitts lønn?

An2
Er ikkje heilt ferdig med utdannelse endå. Har ikkje noe rosa briller på meg. Men før eg ein gong bjynner på min ATPL, har eg ijaffall 1 jobbintervju "klar" og 2 til på "hold". Og det er snakk om å flyge A320/B737 då.
Då står eg med 200timer, MCC og muuuligens må betale for min type, men ikkje sikkert.
Når eg bjynte på utdannelse, så tjente ej absolutt ingen i fly-bransjen.

Kjenner fleire "som meg", som legger mye arbeid i å finne åpninger, treffe "rette folk" og finne mulegheita.
Samt, så veit eg om mange som har ikkje komt seg lenger enn Faa cpl MEIR evt JAa ATPL, og har "stoppa der" og venter på "tilfeldigheit". Dei har venta på den i 2-3 år no, og eg mistenker dei må vente 2-3 år til... ijaffall.

Som sagt, det kommer direkte inn på kva du selv gjer, kor mye arbeid du legger inn i det.
Det er det intrykket eg fekk... min erfaringer. Men det kan jo hende det er berre "tilfeldigheita" som var på min sin side
cefey is offline  
Reply