PPRuNe Forums - View Single Post - Luftfartskolen - Torp - teori undervisning en stor vits! Rett og slett for daarlig!
Old 12th Jun 2010, 07:21
  #9 (permalink)  
MagicTiger
 
Join Date: Apr 2010
Location: PlanetEarth
Age: 44
Posts: 94
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Dette var bare et eksempel, paa 1 svar - slik jeg forsto det fra min undervisning saa er INGEN av svarene riktig, saa det er ikke engang snakk om hvilket som er mest riktig.

Det var en del andre sporsmaal, har ikke hatt tid aa finne de frem enda, men man kunne lese de 10 ganger / 100 ganger, og det var ikke mulig aa forstaa hva sporsmaalet betydde.

Disse sporsmaalene forbreder deg ikke til eksamen slik jeg forstaar det, fordi sporsmaalene i fjernundervisningen er egne sporsmaal som Luftfartskolen bruker. Dersom du sammenligner med Oxford og Bristol - saa er de ikke i naerheten av den type kvalitet. For meg saa virker det som noen are provde aa vaere smart, aa lage "egne" sporsmaal, og rett og slett ikke kan godt nok engelsk - de har formulert sporsmaal, uten aa fullstending skjonne hva en del ord og definsjoner virkelig betyr paa engelsk.

Jeg var ikke fornoyd, men det bryr ikke Luftfartskolen seg om, naar jeg faar tid saa skal jeg prove aa finne noen prakt eksempler av sporsmaal - som rett og slett ikke gir mening, kanksje det var feil av meg aa sporre engelske faglaerere aa hjelpe meg med aa finne ut av hva det betydde, men de ogsaa kunne ikke forstaa en haandfull av sporsmaalene som jeg viste til dem.
MagicTiger is offline