PPRuNe Forums - View Single Post - Norwegian nå og fremover?
View Single Post
Old 19th Feb 2010, 14:35
  #85 (permalink)  
Guttn
 
Join Date: Aug 2007
Location: @ some hotel far away from everything
Posts: 734
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Mr. Cheesecake, 800 timer gjelder fortsatt. Jeg kjenner mange som har gjort nettopp det å fly fallskjermhoppere og slepe seilfly for å få opp timene. Og ja, flere har også flydd på jumboen. Men jeg tror ikke noen har flydd ei campingvogn, selv om det sikkert er noen som eier en blant pilotene. Nå vet jeg overhodet ikke hvordan din smatale gikk, eller om du ba om å få søknadspapirene, men jeg tror man stiller sterkere om man på ett eller annet vis er operativ fra før av, og det kan hende at man blir innkalt til opptaksprøvene hvis man har flydd annet enn fallskjerm og seil. Men jeg kan ikke si for sikkert.
Men av en eller annen grunn, tilbake til tråden, så tror jeg ikke det er noen som får sin typerating betalt av BK. Han har nok, som jeg sa tidligere, nok folk å velge av som har en. Om alle hadde nektet å betale for å få seg en jobb har vært noe som kanskje hadde snudd skuta hos treningsavdelinga, men det er utopi å tro at piloter klarer å holde sammen om noe som er viktig på lang sikt.
Uansett, god helg
Guttn is offline