PPRuNe Forums - View Single Post - Jobbmarked i Norge de kommende årene?
View Single Post
Old 1st May 2009, 15:59
  #25 (permalink)  
Smoknjoe
 
Join Date: Dec 2007
Location: U.S.A
Posts: 29
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Jeg kan ikke si dette sterkt nok. HA EN ANNEN UTDANNELSE FORST.

De fleste som begynner flyger utdannelse blir ikke flyger, men har mange hundre tusen i gjeld. Det er et faktum.

So for og kunne ha et kvalitets liv som kan inkludere flyging HVIS det ikke blir en kariere so mo du tenke po en job som gjir ett bra liv forst.

Hvis jeg skulle begynne igjenn, ville jeg bli tannlege forst. Kortere og billiger utdannelse enn med lege, men vanlige kontor timer, og rett po jobb nor du er ferdig. Du tjener nesten like mye, men betaler mye mindre i forsikring, omtrent 30% av hva en med lege betaler, so du for beholde mere selv.
Og hvis du vil ta en uke fri, so bare sier du til sekreteren at hun mo forandre schedulen. Ingen kommer til og omkomme po grunn av det.

Nu kan du go og bli flyver hvis du fremdeles vil.

Jeg begynte over 20 or siden, har en fin jobb hvor jeg flyr en fin Airbus til fine plasser. Men jeg liker jobben fordi at i dag blir jeg mye hjemme med familien. Og dette begynte bare for 2 or siden. For det var denne jobben utrolig brutal po familien, so idag er jeg skjilt.
Den personlige kostnaden har vert veldig stor, so ta mitt rod, og legg en god plan som passer deg for du begynner og fly.
Da kan det bli vaert det i det lange lop, uten di store personling kostnader eller hvist det ikke gor po grunn av andre ting.

Lykke til.
Joe.
Smoknjoe is offline