PPRuNe Forums - View Single Post - Pressemelding fra SAS 17.4.2002
View Single Post
Old 26th Apr 2002, 23:06
  #31 (permalink)  
atc107
 
Join Date: Mar 2002
Location: classified
Posts: 7
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Jamen CFM da. Du har netop fremvist et glimrende eksempel på den SAS paranoia jeg tidligere har beskrevet i et indlæg her på sitet. Hverken du eller jeg kan gøre en tøddel fra eller til, om SAS vælger den ene eller den anden løsning, men derfor er det vel tilladt at have en mening om tingene eller hvad?

Jeg kan jo ikke gøre for, at du som ung mand, og temmelig ny i SAS , er en af dem som sidder med måsen begravet i vandskorpen, og ikke jeg. Måske vi begge skulle ønske os, at vi var i Maersk(du har jo iøvrigt været der tidligere). Så slap du bare lidt af, og vis dig som en mand, i stedet for det der børnefnidder! Det er ikke en SAS pilot værdigt....!

Du kan jo ikke se bort fra, at løn og produktivitet hænger uhjælpeligt sammen. Jeg ved godt, at det altid har været svært for mange at indse dette - ikke mindst i SAS! Vi er jo piloter, og derfor ønsker vi naturligvis at lave så lidt som muligt, for så meget løn som muligt. Men det er nu på tide, at vi tager de naive skyklapper væk, og ser realiteterne i øjnene. Vi lever i en ny verden CFM....!

Iøvrigt har jeg da tiltro til at Lindegaard og Co. nok skal rage kastanjerne ud af ilden igen, men hvor stor forbrændingen bliver er jo lidt svært af sige nu, hvor konkurrencen endnu ikke er begyndt for alvor.

Dorkmeister nævner iøvrigt i sit seneste indlæg noget meget centralt.

too low flaps, du mener det vel ikke alvorligt, når du påstår at SC producerer sine flyvetimer billigere end f.eks. Cimber gør det.

Last edited by atc107; 26th Apr 2002 at 23:13.
atc107 is offline