PPRuNe Forums - View Single Post - Noen fått jobb?
View Single Post
Old 29th Jun 2008, 22:24
  #100 (permalink)  
emilmsveen
 
Join Date: Jun 2008
Location: Norway
Age: 39
Posts: 14
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Tusen takk for alle tips!

Jeg var 100% sikker for bare en måned siden, helt til noen tipsa meg om PPRuNe og leste her om hvordan dere opplever markedet og fremtidsutsiktene..

Har sjekket en del nettsteder og noen som faktisk hyrer mye nå bl.a. i USA og markedet ser jo ikke helsvart ut..PilotJobs.com: Regional Airline Pilot Jobs er jo en som hyrer på innenlands i usa..Norwegian har jo også annonsert etter piloter nå på nettsiden sin..

Har sett for meg en totalkostnad på utdanningen på 700 000 pluss TR. Med rentekostnader kommer fort prisen opp i 1,3-1,4 millioner kroner. Det er alvorlig mye penger, men jeg har sett for meg at det var en pris jeg var villig til å betale HVIS jeg kommer meg inn bak spakene.

Nå det er sagt er det jo et fint ordtak som sier at det "ordner seg for snille gutter", og jeg tror nok det er muligheter for alle om du bare ønsker det nok.

Aloha, ja har fått tilbud fra Pelican. Har fått lån i banken også, fullfinansiert, rett før siste renteøkning; 6,2%! Så veldig fornøyd med det
Vet du hvorfor NAIA ikke utsteder J-1 Visum (tror det var det??) til norske studenter lengre??

Og jobhunter, har ikke fått med meg at jeg må til Røros?? og isåfall hva er det jeg må gjøre der som jeg ikke kan andre steder?? Hvis det er skilltesten så mente jeg de sa den er på Vigra..
emilmsveen is offline