PPRuNe Forums - View Single Post - Ny SAS-strejk?
Thread: Ny SAS-strejk?
View Single Post
Old 9th Apr 2008, 16:59
  #77 (permalink)  
empati
 
Join Date: Dec 2004
Location: Moss
Posts: 144
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
MD80

Hvor har du det fra at BU piloter syter??? Det har jeg aldri hørt! Tvert om så er de aller fleste exbu forståelsesfulle i forhold til oppsagte piloter. I tillegg er exbu piloter stort sett fornøyde! Jeg skjønner et du er frustrert, men din frustrasjon gjenspeiler ikke dagens sk norge cockpit. Som du vet har vi fløyet i samme cockpit en del måneder nå, og folk trives! Vi er proffe nok til å la foreningene løse de små forskjellene. Men når det er sagt, ville nok jeg også vært ganske p.. off, hvis jeg var i dine sko! Men husk at det er SAS ledelsen som står bak, ikke BU piloter. Du sier det jo selv! Ikke spark menige soldater, som kunn har kjempet for likeverd. Ditt scenario om hva som kunne ha skjedd hvis..er ikke noe fasit. Jeg har flere slike som du ikke ville likt. Her er det ansatte fra to meget flotte flyselskaper, med lang historie, Scandinavian Airlines og Braathens SAFE. Mange har sterke følelser i begge leire, så la det være historie. Når det gjelder de 300+, så synes jeg de burde komme inn på listen, med lønn asap. Dette ville være det moralsk riktige, men jeg har ikke tro på at selskapet vil gjøre det. Desverre!
Uansett hva som skjer her i SK, ønsker jeg deg lykke til, md80piot!

Empati
empati is offline