PPRuNe Forums - View Single Post - WF
Thread: WF
View Single Post
Old 23rd February 2007 | 09:32
  #42 (permalink)  
Crossunder

Aviator

From: Norveg
Kumbaajaaa my Looord, kuuumb... Øi! Hvorfor stoppet allsangen? Og hvem i helsike har veltet kanna mi med urtete? La meg nå seee. Hvor var det jeg gravde ned den stridsøksa?

Anbefaler Floats å lese innleggene mine en gang til. Har ikke skrevet om annet enn de utfordringene man stilles overfor. Jeg prøver gjentatte gjentatte ganger å forklare at jeg slett ikke mener WF-piloter er noe bedre enn andre. Jeg tar også med andre selskap som eksempel på operasjon med like, eller større, daglige utfordringer.
Og mens jeg editerer svaret kan jeg kanskje våge å komme med en request til deg: Kan ikke du, som tydeligvis er eksperten her, forklare meg litt om WFs flytryggingsarbeide, og om hva Operativ Seksjons egentlige oppfatning av akseptabel risiko er?
Jeg vil til slutt oppfordre deg til å laste ned Flight Safety Foundations CFIT Checklist, og se om du kanskje kan finne ut om f.eks. WF, Lufttransport eller Ben Air ligger høyere eller lavere på total-score enn andre selskap i Europa. Hadde sikkert vært moro å sammenligne med det selskapet du flyr i (som er..?)?
I mens kan jeg sitte i sofaen min og vente på at noen i treningsavdelingen skal ringe meg og si, "fy-fy, ikke krasje".

Last edited by Crossunder; 23rd February 2007 at 10:59.
Crossunder is offline  
Reply