Log in

View Full Version : Hvad Skal Der Ske???


Ramrise
4th Apr 2002, 11:24
Hallo,

Som SAS ansat(FP) ventede jeg spændt på den 20. marts. Det skulle jo være dagen hvor alt blev ændret. Dagen oprandt, og hvad skete der? Ingenting...

Jeg havde i hvertflad det indtryk at den 20. var dagen hvor også de ansatte skulle kunne ane omridset af det nye SAS, tiltag, omstruktureringer, nedskæringer og ekspansion. Vi har så fået lidt info fra DPF, men ikke noget specielt konkret og de skal jo stadig forhandle(det skal man altid i SAS) og derfor venter vi igen.

Nu er jeg snart træt af at vente og ser frem til nogle konkrete initiativer.


Med utålmodig hilsen,

KADS
4th Apr 2002, 15:19
Som uppsagd från sas utan insyn hade det varit intressant och få veta vad det var som ni förväntar er att höra från det mötet. Vad är ert worst case scenario kontra best case?

Payscale
4th Apr 2002, 15:47
Det er IKKE for at tage modet fra jer....men ting tager nu engang tid....jeg var i samme båd i 1990....yngste mand på listen...fyret...og var ude at systemet i 6 år fordi jeg ikke havde fået en nummer andet end 9999. Ikke sagt at det bliver sådn nu, men den smarte begynder helt sikkert at sende ansøgninger ud nu.

Nick Figaretto
4th Apr 2002, 16:07
Har du/dere lest Pravda? (Inside ;) ) Jeg tror den "magiske" datoen 20. mars var datoen da SAS lanserte sitt "Scandinavia Direct". Følgene av dette programmet for oss er ikke avklart ennå.

Nick.