PDA

View Full Version : Pilot-lån


Lightyear
18th Dec 2000, 19:25
I forlængelse af en debat på SAF, om hvad man betalte i rente på pilot-lånet.

Derfor vil jeg gerne anbefale min bankmand, som kender til branchen og kan give nogle gode tilbud.
Hans navn er Poul Nymark og arbejder i Rinkjøbing bank. Hans Telefonnr. er 99753238. Email [email protected]
Han kan tilbyde en rente på 8,5%.
I skal bare sige det drejer sig om pilot-lån, så ved han hvad det drejer sig om.

D-Wolf
18th Dec 2000, 23:21
Jeg så denne tråd på SAF, og var glad for den, da jeg ikke har haft mulighed for at selv at starte den, da jeg ikke kunne registreres som bruger på SAF.

Jeg så bl.a. også ILS's input, og håber at hvis du læser dette ILS, at du evt. kunne skrive hvilken bank det var du brugte. Da jeg er i samme knibe. Ingen opsparing og begrænset, hvis ingen kaution mulighed.

Hvis der er andre der kan hjælpe mig, vil jeg tage imod med åbne arme.

Har igennem lang tid læst jeres indslag på SAF, og kan endelig selv skrive indslag. Hej alle sammen mit navn er Dennis Wolf = D-Wolf.

Baby 8-4
19th Dec 2000, 09:28
Til D-Wolf

Selvom du spurgte ILS tillader jeg mig alligevel at svare da jeg er ovenud tilfreds med min bank, som er: Jyske Bank på Gl. Kongevej. Og snak med Sine Dahl-Sørensen. Lånet er godt nok pt. på 8,5% men det er uden nogen former for kaution...


------------------
Baby 8-4 cleared for t/o

[This message has been edited by Baby 8-4 (edited 19 December 2000).]

D-Wolf
19th Dec 2000, 12:33
Mange tak Baby 8-4, hvor meget lånte du, og hvor meget havde du selv sparet op ?
Havde du nogle familie relationer, der gjorde det nemmere for dig at få lånet ?

Som sagt, så har jeg ingen opsparing, og ingen jeg kender har mulighed for kaution. Så det bliver nok en anelse svært.

D-Wolf
26th Dec 2000, 12:52
Baby 8-4 ?

TripleTAY
28th Dec 2000, 00:14
Hej alle. Jeg har talt med Poul Nymark fra Ringkøbing Bank. Jeg har et godt airline job og han virkede imødekommende. Jeg vender tilbage med svar, her i forummet. Til D-wolf. Det lyder, som om at du skal til, at starte på uddannelsen? Får du nej fra forskellige - prøv Danske Bank på Algade i Roskilde og snak med Connie Sonnenborg. Det er ikke til 8.5 procent, men det er meget nemmere, at presse dem eller skifte bank, når man har job. Baby 8-4 - har vi spist brunch sammen på Vesterbro for en månedstid siden, sammen med en tredje ekskollega eller hur ?

D-Wolf
28th Dec 2000, 19:46
hejsa, ja, jeg har prøvet danske bank i Roskilde, men de ville have en opsparing på ca. 100.000 plus kaution på yderligere 100.000. Og læste på SAF at nogen havde fået lånet uden opsparing og kaution på 50k, samt en anden der ikke stillede kaution. Så er stadig meget intereseret i alt der kan give mig information om sådanne muligheder, da det er det eneste der holder mig tilbage i øjeblikket, og kan ikke vente på at komme igang..heh. Har medicalen klar.

TripleTAY
28th Dec 2000, 22:54
ok, d-wolf. Prøv andetsteds. Jeg har haft mine lån uden kaution etc. Jeg behøver nok ikke nævne det, men det kræver, at man møder meget velforberedt med en eller anden form for documentation for job muligheder/ andet materiale etc. Hvad med Trafikflyverskolen etc. Kan de ikke formidle lån.

Roger Turbojet
29th Dec 2000, 00:47
D-wolf: Jeg har netop idag talt med min bank-dame, om at få renten ned. Venter på svar, men det gav da nogle store spørgsmålstegn da jeg kunne referere til disse sider med hvem der har hvad, hvor, og til hvilken rente. Det ville hun meget gerne vide mere om. Hvis (når) det nu går iorden, skal jeg meget gerne henvise dig (og andre ofcourse) til hende, nu ved hun jo lidt mere om pilotuddannelse fra start til man har airlinejobbet. Jeg har ingen kaution, havde ingen opsparing osv, men skulle dog tegne en låneforsikring.

Baby 8-4
29th Dec 2000, 02:30
Hej D-Wolf

Undskyld og glædelig Jul. Jeg har haft en god, lang Jul.

Hele mit lån er på kr. 500.000 uden nogen tidligere opsparing. Min far er ganske vist kunde i banken, men det er i erhvervsafdelingen. Han har ikke hjulpet mig med noget. Har du prøvet at snakke med hende???

Desuden kan jeg afsløre, at en af skolerne på Roskilde netop har fået en kanon aftale i stand. Mail mig på: [email protected] så kan jeg gå i nærmere detaljer.

------------------
Baby 8-4 cleared for t/o

D-Wolf
29th Dec 2000, 12:03
Mange tak :) har skrevet en mail til dig 8-4

Baby 8-4
29th Dec 2000, 18:00
Jeg har ikke modtaget noget endnu.

Check lige adressen igen: [email protected]

D-Wolf
30th Dec 2000, 15:25
adressen skulle være god nok, prøver igen nu.

TripleTAY
31st Dec 2000, 16:23
Hej igen og godt Nytår. Jeg har været i kontakt med Poul Nymark fra Ringkjøbing Bank. Jeg har fået et meget fint tilbud fra ham. Jeg ved ikke hvordan han stiller sig til lån til brug for uddannelser, men har du et job, så er det et fint sted, at få overflyttet sine lån til.

JT
31st Dec 2000, 17:14
D-Wolf
På SAF bruger jeg navnet ILS, så hermed mit svar vedr. bank:

Jyske Bank Taastrup
køgevej 56
Maiken Rauer

Hendes email er : [email protected]

Skal vi ikke tage snakken ovre på SAF ?? http://www.pprune.org/ubb/NonCGI/redface.gif

Godt nytår !!

Jens Larsen