PDA

View Full Version : Skal på intervju og trenger tips!


CallYouEstablished
13th Sep 2010, 22:20
Hei alle sammen. Jeg skal på intervju til West Atlantic snart som er navnet på de nylig "mergede" WestAir Sweden og Atlantic Airlines. Jeg har fått beskjed om at jeg er tiltenkt OSL base og skal sannsynligvis fly ATP for det vi kaller WestAir her i Norge på postens kontrakt. Alt dette selvfølgelig hvis jeg er så heldig å få jobben!

Intervjuet er i Coventry i regi av West Atlantic eller gamle Atlantic Airlines folk og betegnes som et kadettprogram som sistnevnte selskap har kjørt i noen år. Jeg har fått litt info fra en del engelskmenn som har vært der og de snakker om en del såkalte GCSE tester i matte,fysikk og engelsk. Problemet er at jeg ikke helt vet hva slags nivå disse testene har, og vet således ikke helt hva går til.

Er det noen her inne som har noen som helst erfaring fra intervjuer med enten West Air Sweden, Atlantic Airlines eller dette kadettprogrammet og intervjuet i Coventry? Hva slags tester? Tekniske spm? HR spm? osv osv osv

Setter stor pris på all hjelp!!

CaptainProp
14th Sep 2010, 10:29
Some info here perhaps?

http://www.pprune.org/interviews-jobs-sponsorship/417650-atlantic-airlines-sponsorship-muliflight.html

:ok:

Speedbrakesdeployed
14th Sep 2010, 13:53
Hvor sente du søknaden din, via westair.se? Og har du noe kontakt informasjon for det "nye" selskapet? Prøvd og ringe Westair, men der tok ingen telefonen....

Kapt
14th Sep 2010, 15:59
My advice to you is to watch-out for Claudia Langhard HR. :mad:

joemiller
14th Sep 2010, 18:49
My advice to you is to watch-out for Claudia Langhard HR. http://images.ibsrv.net/ibsrv/res/src:www.pprune.org/get/images/smilies/censored.gif



Hahahaha, best advice on PPRUNE today!!!

Init-Refpage
14th Sep 2010, 19:01
Jeg jobba tidligere for WestAir Sweden på OSL. Kjempefin jobb!:ok:
I mitt intervju var det ikke så mye tekniske spml, mer en hyggelig "bli kjent prat". Mitt intervju var dog i Gøteborg.

Hvilken erfaring har du? Mye timer? Operativ erfaring? T/R?