PPRuNe Forums - View Single Post - Norwegian nå og fremover?
View Single Post
Old 11th Jun 2011, 22:39
  #128 (permalink)  
avi8
 
Join Date: Mar 2006
Location: Norway
Posts: 10
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
jezzeus f. chrisolini

Om du har fått et intervju så vær glad! Det er en god del negativa ollon her på dette forumet som ville solgt sin mors nr.2 for det samme. Hadde vært interessant å se hvor de jobber og hvor de har sine CV levert.

Jeg tror dette forumet hadde mistet en god del av sine faste skribenter hvis de hadde fått jobb i NAS.

Det er stort sett gjengangere som skriver her inne. Hvis man søker jobb så leser man alt av forum som dette og jeg har gjort det selv.

Hvis man har jobb så kommenterer man bare når man blir fed up av å lese all feilinfoen som postes her.
Har selv vært i en jobbsøkende situasjon og forsøkt å holde meg oppdatert på jobbmarkedet. Mitt tips til alle: Ikke ta til dere informasjonen fra folk som ikke jobber i selskapet dere søker info om. De kan umulig ha innsyn i hvordan hverdagen ser ut.

Hvor kan du få jobb i dag? Hvilket selskap tilbyr bedre flypark, lønn, fritid og antall hjemmebaser? Ja ting kan bli bedre men hvilke alternativ finnes som er bedre?

Intervjuet er en hyggelig prat. Om du er rett mann beviser du på line de første 6 månedene. Du har kommet til intervju fordi du er en bra person som andre har anbefalt. Hvis du ikke er villig til å risikere å kaste bort 6 måneder så takk nei til intervjuet. Det er et tilbud hvis du er interessert. Ta sjansen eller ikke.

Slik er flybransjen nå. heng med eller velg et annet yrke.

Vær så god. Klipp og lim, sitèr og kommenter. Kanskje jeg gidder å svare. Nå har jeg sagt hva jeg mener:-)
avi8 is offline