PDA

View Full Version : The PPRuNe Christmas GatBash


InFinRetirement
10th Oct 2003, 19:53
I am sorry I cannot speak French but 'Flyblue' thought it would be a good idea to let you know about our annual GatBash in Gatwick! This year on 20th December.

You can find all the details on the PPRuNe Bashes forum. The Christmas GatBash thread is easy to see. Open it up and you see all the details about the cost, the food (not exactly French but traditional English Christmas turkey and such) the rooms are good and not badly priced. The company is brilliant! 'Flyblue' always enjoys herself and I am sure she will be delighted to meet some of her forum colleagues.

Go on. Have a look, and then book your place through me. It is very easy.

Great party I do assure you.

:D :D :D :ok:

flyblue
30th Oct 2003, 00:26
Bonjour tout le monde! Alors, qui est ce qui vient?? J'ai déja eu une confirmation :ok: et un "selon l'emploi du temps" :)
Inutile de dire que ce sont des super soirées, et que c'est très sympa de se connaitre entre ppruners.
Levez la main...

flyblue
12th Dec 2003, 19:54
Le moment le plus attendu de l'année est presque arrivé!!! Le Gatbash se déroulera le soir du 20 Décémbre à l'Holiday Inn de Gatwick. Il y a encore des places disponibles; rendez vous sur le pprune Bashes Forum pour résérver. Vous n'allez pas me laisser entourée de tous ces Anglais, non??? :{ :{ :{

ATC Watcher
18th Dec 2003, 00:03
Ma chere flyblue check tes PM, j'ai une mauvaise nouvelle....

flyblue
19th Dec 2003, 21:41
.........:sad: :{ :{ :{